20111211

. vianočný wishlist

keďže som včera nasadila materialistickú nôtu rozhodla som sa zverejniť môj vianočný wishlist z ktorého nedostanem pravdepodobne nič, ale nedbám veď vianoce nie sú len o darčekoch.
tie prvé dva svetre sú super ale nemôžu byť jeden bez druhého, potom tá gumička papelote za ktorú si nadávam, že som si ju nekúpila /jediná reálna vec ktorá sa pod stromom môže objaviť/ horská šatka, prsteň hodný architektky, papučky a čižmičky, originálne spodné prádlo a okuliare. ruksak! /potrebujem ruksak najlepšie béžový a menčestrový- videl taký niekde niekto?/ale nepohrdla by som ani týmto samozrejme, minimalistické hodinky, tžpitivý obal na mobil, popi šálky a to najlepšie na záver, plyšová sépia a roxy cruiser! ohh chcem všetko!

21 komentárov:

  1. Aj ja potrebujem ruksak, ako topanky ! Neviem k comu inemu by som to prirovnala kedze sme vo sfere obliekania sa ale potrebujem ruksak a mam vyhliadnutych triliontrilioniek ! Ja neviem ale kde som ich videla ale na tumblr mam kopu likes. Asos ? Ah

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mmm moc pekný výber!
    ..len..som jediná čo nechce k vianociam žiadne oblečenie či boty? :D..zatial wishlisty vravia aano :D ..mmne to pride tak, ze na tie vianoce nieco ine.. tie handry si kupujeme celyyy rok.. ;-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no to je pravda, ale ja si myslím, že ten môj je v dobrej rovnováhe handrových a nehandrových vecí! veď sveteeer je uplne vianočný to by ti povedala aj pani Weasleyová! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já nejvíc potřebuju ten longboard, psala o něj jsem letos Ježíškovi.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. snílek :D
    a odkiaľ sú tie gaťkyy ? Tie sú och.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nejaký random neviem vôbec :-/ sú sú mega

    OdpovedaťOdstrániť
  7. čo ten tžpitivy obal uka kde si ho?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty jezdíš na longboardu? :)
    Mimochodem odkud jsou ty první svetry. Jsou super!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. odkiaľ je ten glitter obal na mobil? chcééém! :)
    bože, už aj ja sa chystám robiť wishlist asi týždeň, ale neviem si na to nájsť čas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super! miluji to, jak hýbu myší a sněží. jak si to udělala?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pauline & zuzka tu: http://society6.com/product/Glam-Snow_Phone-Skin

    kristina neviem zda sa mi že su jil sander http://www.lagarconne.com/store/index.htm?

    a lucy sneží tu už celý rok, niekde som to vygooglila.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jáj a ešte nelongbordujem ale od jari začínam!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. hi!nice blog,follow us if u like our blog and we will follow you too!
    http://s4sisterstyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. aké pekné :D ja som si hlavne chcela kúpiť takú čiapku s takými uškami :D:D nakoniec som našla a je straašne zlatá .. :D nejaká panda alebo čo to je ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wow, this is an awesome wishlist!! we love everything on it!!!

    xx, Sabinna and David

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tie nohavičky ma dostali, super sú :D

    OdpovedaťOdstrániť

thank you for your nice comments! i absolutely love to read them!