20121127

.winter is coming

dnes vyšlo v bratislave asi po desiatich dňoch slnko! to je strašne super,musela som sa o to podeliť, kamošku pustili skôr z nemocnice, takže keď chcete, zázraky sa dejú!
 ja už som sa začala silno zazimovávať, lebo zime sa aj napriek slnku nevyhnem. nemám ju rada lebo mi prináša hrozne veľa problémov, mala by som to nejak prekonať, a keď nesvieti slnko som strašne lenivá, ale vlastne keď svieti príliš tiež :-D je to so mnou hrozné a k tomu milion malicherností ako to, že permanentne vyzerám ako sob rudolf lebo mám omrznutý nos už pri piatich stupňoch a to z duše nenávidím! neviete čo s tým? ja bežím do školy, a keby ste boli zvedaví, kto je F&F blogerom mesiaca na nadchádzajúci mesiac tak si kliknite na F&F blog a prečítajte si :-)
 Dokelu meškám, prajem Vám pekný deň! A pustite si aktuálne moju najobľúbenejšiu pesničku, celé to znie ako Lucy in the sky with diamonds čo je moja najviac obľúbená od Beatles.

info: ak sledujete facebook a máte mojich kravín stále málo, možno je to tým, že teraz sa nejak zmenili nastavenia a nezobrazuje všetkým čo lajkli všetko, tak ak chcete tu si ma cez nastavenia pridajte do záujmového zoznamu, aby vám na facebooku nič neušlo. pripojila som tam aj návod ak by ste sa náhodou cítili stratení, otázky smerujte na formspring :-)



9 komentárov:

  1. jednoduše musíš doplnit šatník o nějakou úžasnou kašmírovou šálu a nos do ní prostě zachumlat... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. myslis winter's commin? :D

    Jinak mam to stejne s tim cervenym nosem...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zimu neznasam tiez a hlavne to, ked sa musim rano o 5:30 trepat na autobus a vonku je -22 :( Najradsej by som bola, keby bolo celorocne okolo tych 25´C a nos mam cerveny uz aj teraz niekedy:D Capica ti ide:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nos mám taky omrzlý, navíc strašně šupinatý! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. ale ja mám takže sa mi všetci smejú :-( a nechce to prejsť dlho.

      Odstrániť

thank you for your nice comments! i absolutely love to read them!